Kiwanis tennistoernooi in Woubrugge

Zaterdag 12 mei organiseert Kiwanis Leiden in samenwerking met Tennisvereniging Woubrugge vanaf 18.00 uur een tennistoernooi voor leden en niet-leden.

Doel van het toernooi is geld in te zamelen voor de Stichting Nederlandse Onderwijsondersteuning Albanië (NOA). Deze stichting zet zich in voor kansarme kinderen die, net als onze kinderen, recht hebben op goed onderwijs. Het inschrijfgeld en een deel van de baropbrengst gaat naar scholen in Ndroq en in Vore (Albanië) waarvan Tilly Beukenholdt uit Woubrugge mede-oprichtster is.

Wat is Kiwanis

Kiwanis is een internationale organisatie van vrijwilligers die zich bezighouden met het inzamelen van fondsen om kinderen in de hele wereld te helpen.

Inschrijven toernooi

Deelname aan dit gezelligheidstoernooi-voor-het-goede-doel kost € 12,50 per persoon. Inschrijven kan tot 5 mei. Wilt u meer weten over het tennistoernooi, neem dan contact op met Thea Kok-Lansbergen, telefoonnummer 0172-518585 of kijk op Tennistoernooi 2012.

Deel deze post