Onze activiteiten voor komend jaar

Vanaf december 2012 is Kiwanis Club Leiden volop bezig met het opzetten van nieuwe en bekende projecten voor de komende twee jaren. En daar plukken wij nu de vruchten van. Maar voor het zover was hebben we eerst met elkaar om de tafel gezeten om te brainstormen over de invulling ervan en wie wat zou doen. En dat werkte. Zo hebben we de Doedag op 6 april goed kunnen invullen, gaan we op andere manieren fundraisen dan we voorheen deden en zetten we nog steeds toppers in zoals de wijnproeverij. Kortom Kiwanis Club Leiden zit de komende twee jaren niet stil.

Doedag

Op 6 april heeft Club Leiden een doedag bij Swetterhage. Daar gaan we aan de slag om de buitenboel voor kinderen en hun ouders op te knappen, zodat zij in het voorjaar en in de zomer weer heerlijk buiten kunnen genieten van het zonnetje.

5 mei markt

Op 5 mei staat Kiwanis op de 5 mei markt in Oegstgeest om spullen aan de man te brengen die weer voor een kleine opbrengst zullen zorgen voor het 'Stop Tetanus-project'.

Cartridges en mobieltjes

Piet en Ed verzorgen dit voorjaar weer het 'Stop Tetanus-project' door aandacht te vragen met het ophalen van cartridges en mobieltjes. Afgelopen jaar was dat onder hun leiding zo succesvol dat de heren weer hebben besloten dit het komende jaar weer te doen.

Zangconcours

Frank en Benito zijn bij Club Leiden de aanjagers van een echt zangconcours voor kinderen. Met de zangmakers zijn ze dit project verder aan het uitwerken.

'Keuveltocht'

Robin en Thea zetten voor ons een heuse 'keuveltocht' op touw die we gaan uitproberen op 14 april. Wat zoveel wil zeggen dat we met z'n allen eerst gaan proefrijden en op 10 november de Keuveltocht voor het echie gaan rijden. Wat het precies is verklappen we nog even niet.

Wedstrijd LUMC

In oktober gaan we kinderen begeleiden in het LUMC met een wedstrijdloop. Ingrid werkt in het LUMC en Een uitje om niet. Maar ook dat is leuk om te doen. Even er zijn voor de kinderen zelf.

Wijnproeverij

In oktober of november, daarover zijn we nog van gedachten aan het wisselen, vindt onze jaarlijkse wijnproeverij plaats.